Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeW końcu artykuł o XJ900S! Wspaniały sprzęt, za te pieniądze zdecydowanie najlepszy turysta. Szczególnie w kardanie można się zakochać, choć i silnik zasługuje na uznanie. Prawie niezniszczalny, a na dodatek moc oddaje równo i od dołu jak piece grubo powyżej 1000ccm. Wśród typowych wad, które autor przeoczył jest cieknąca chłodnica oleju, a konkretnie pękający od wstrząsów aluminiowy gwint mocowania chłodnicy. W przednim zawieszeniu warto wymienić sprężyny i olej i robi się znośnie. Pozatym rewelacja:) Mojej XJocie zdołało zaszkodzić tylko spotkanie z wymuszającym pierwszeństwo autem. Mimo urwanego koła, rozbitego w drzazgi przodu i pogiętej ramy silnik zapalił od pstryka:P
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza